12 February 2024

24 Jam Sehari, 7 Hari Seminggu FBOOM X Bantu Bisnes Anda


Pernah suatu masa dulu masa mula-mula saya betul-betul aktif buat iklan di Group Facebook secara manual. Teliti betul saya pada masa tu. Sangat rajin buat iklan sdi setiap group.

Tanpa mengenal erti jemu dan rasa putus asa sebab memang benar-benar ingin mencari pendapatan tambahan pada masa tu. 

Tetapi apabila saya terlalu kerap mengadap FB menyebabkan tugas harian di rumah, masa bersama keluarga terganggu. Banyak masa digunakan di FB menyebabkan sampai tahap tepu untuk saya buat iklan dengan cara yang sama di FB Group.

Pernah juga kena warning dengan FB kerana terlalu kerap menghantar iklan. Akaun saya juga pernah di 'penjara' disebabkan melanggar peraturan. FB ni sangat straight kalau penggunanya tidak mengikut syarat yang telah ditetapkan.

Peraturan FB tidak membenarkan ayat iklan yang sama pada suatu tempoh yang singkat. Ada beberapa lagi peraturan lain yang sangat ketat dikenakan dan ia sentiasa berubah dari masa ke semasa. Rasa macam nak delete jer akaun FB tu masa tu. Tapi nak buat macam mana, Mungkin disebabkan itu juga FB masih lagi relevan buat masa ni. Mungkinlah kot !




Apa Nak Buat Kalau Dah Tahap Tepu

Bila dah sampai tahap tepu, apa solusi terbaik untuk menyelesaikan masalah ni ?

Saya cadangkan kepada anda menggunakan FBOOM X sebagai jalan penyelesaian bagi masalah ini. Sampai bila kita perlu mengadap FB sepanjang hari sampai mengganggu kerja-kerja lain. 

Andai kata selama ni anda mengadap FB selama 5 ke 8 jam sehari, apa kata anda lantik robot FBOOM X bekerja untuk anda. Hanya perlu setting apa yang patut dalam sistem dan run dan terus robot ini bekerja untuk anda 24 jam sehari, 7 hari seminggu tanpa henti bergantung setting anda.

Cuba tengok dulu video montage FBOOM X di bawah untuk dapatkan gambarannya.


Jika tugas harian anda sebagai peniaga sangat sibuk dan tiada masa untuk memperkenalkan perniagaan anda di Facebook, inilah masanya untuk anda menyelam sambil minum air.

Anda boleh kelihatan aktif di Facebook walaupun anda sibuk dengan urusan offline.

Uruskan Fanpage yang anda telah buat ketika lama dulu dan mula memperkenalkan brand perniagaan anda kepada prospek tempatan di sekeliling premis anda.

Takkan setakat tu jer kan....mari saya terangkan antara manfaat yang bakal anda dapat melalui software FBOOM X ini.


Fungsi Software FBOOM X

1) 10 akaun sekaligus hanya dengan SATU klik untuk Post iklan ke 100 group

Sebagai usahawan ia adalah perkara normal jika memiliki banyak akaun FB. Apa kata dengan akaun FB yang banyak tu digunakan untuk diaktifkan dalam software ini dan membantu meningkatkan sales dan bisnes anda.

Melalui akaun yang banyak tu juga boleh diberikan kepada staff anda untuk uruskan untuk mula post iklan di group FB.


2) Auto JOIN Group FB

Sebelum ni anda join FB secara manual. Anda search nama group di kotak search dan join group FB yang anda inginkan. Sekarang dengan fungsi yang ada di FBOOM X ini memudahkan anda join group FB. Lebih mudah dan cepat.


3) Auto Wall Engagement

Sekarang ni anda update di wall secara manual dan selepas ni melalui software ini anda boleh engagement hanya melalui software. Anda set kan komen tertentu dan sistem software ini akan reply komen di wall. Ini membuktikan pada FB bahawa akaun anda adalah aktif dan sentiasa bersosial di tempat mereka. Amacam ok tak ?


4) Auto Post/Share Content to Group

Yang ni terlebih padu!! Pengiklanan di Group FB ni jadi lebih mudah. Tak perlu lagi anda pilih satu-satu group dan mula post di Group. Jika selama ni anda post di group dengan cara copy & paste ayat copywriting yang anda telah set kan dan pernah juga kena 'jentik' dengan FB sebab terlalu aktif dan kerap post copywriting yang sama di group pun dapat diselesaikan dengan menggunakan software FBOOM X ini. Amacam...menarik tak ?


5) TAK PERLU Risau Kena Band

Ini pun satu kelebihan unik pada software ni. Anda tak perlu risau tentang kena band sebab programmer software ini yang juga adalah founder bagi SolvyHeroes sentiasa akan melalukan update terkini bagi setiap perubahan algorithm yang pihak FB lakukan. Ada satu feature Anti-Banned pada software ni yang boleh membuatkan anda yakin. Software ni pun dah hampir 3 tahun berada di pasasaran dan lebih 50k pengguna. Jadi anda tak perlu risau masalah kena band.


6) Auto Inbox & Add New Targetted Friends

Anda bayangkan sampai nak ADD friend yang anda target pun boleh dilakukan oleh software ni. Lepas dah ADD anda boleh PM tepi pulak tu. Nampak tak macam nanti software ini akan bantu bisnes anda kelak. Rakan/follwer bertambah ramai dan dapatkan membesarkan lagi potensi bisnes anda.


7) Training Bisnes

Yang ni saya rasa takde lagi mana-mana syarikat yang menawarkan produk software seperti FBOOM X ni memberikan training bisnes secara PERCUMA seumur hidup kepada pengguna mereka. Ia ada jika anda dapatkan FBOOM X (salah satu produk software yang SolvyHeroes tawarkan sebenarnya).


Anda Berminat ?

Biarlah saya berterus terang khusus kepada anda. Sebenarnya software FBOOM X adalah ciptaan  programmer anak tempatan  yang komited untuk membantu usahawan tempatan meningkatkan jualan mereka di sosial media. Jika selama ni anda sering membayar kepada FB untuk memasarkan produk atau servis anda, sekarang anda boleh pilih option kedua iaitu ZERO KOS marketing dengan bantuan software FBOOM X ini.


Harga yang dipaparkan ketika saya menulis post ini adalah RM365 / setahun tetapi sempena perayaan CNY mereka menurunkan harga kepada RM199 sahaja. Saya percaya walaupun harga telah kembali asal jika anda klik butang ni akan ada promosi baru kepada anda kelak. 


Jika anda ingin tahu harga terkini software FBOOM X ...sila KLIK SINI sekarang ! Manalah tau, ada promosi lagi dan lebih rendah dari harga RM199.


Sekiranya anda mendapatkan software ini maka 80% masa anda laburkan di Facebook selama ini dapat dikurangkan dan anda dapat melakukan perkara lain yang lebih efektif untuk bangunkan bisnes anda.


Anggaplah ini sebagai satu pelaburan yang berbaloi untuk bisnes anda. Sekiranya berminat, sila TEKAN butang di bawah ini sekarang !

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *