19 April 2021

Review Minuman Jus Sihat HG (Heritage Gold)

 


Salam hormat buat anda berminat nak tahu apakah manfaat produk ini kepada anda. Betul tak ? Alhamdulillah, saya masih diberi kesempatan berkongsi di blog saya ini.


Saya merupakan pengguna produk ini. Boleh dikatakan anak isteri saya juga minum jus ini. Kepekatan jus ini dapat anda lihat sendiri pada gambar di atas. Ketika mula-mula saya guna produk ini, saya terkejut sebab nampak likat walaupun tidak digoncang. Itu pandangan pertama saya tentang jus ini.


Apabila saya mula minum jus ini, terasa manis dan masam dari campuran ramuan 6 jenis bahan. Kemanisan madu tualang asli dan ditambah pula dengan lemon yang masam serta bahan-bahan lain seperti bawang putih, halia, cuka epal (import dari Yaman) dan tak dilupakan buah delima.


Terasa melekat di lidah saya ketika minum Jus Sihat HG ini.  Kesan selepas saya minum jus ini kepada kesihatan saya memberikan saya lebih tenaga walaupun minum hanya 2 sudu setiap pagi sebelum sarapan pagi setiap hari. Kadang-kadang saya tambah 2 sudu lagi sebelum tidur.


Pernah suatu ketika saya tak sempat sarapan kerana kesibukan bekerja, sampai tengah hari baru perut saya berkeroncong kelaparan. Wallahua'lam adakah asbab Jus Sihat HG ini membuatkan perut saya kenyang di waktu pagi.


Apa yang lebih menarik pada Jus Sihat HG ini ialah ia menyediakan sudu plastik dalam setiap produk ini. Jadi ia memudahkan lagi kepada anda untuk minum walau di mana anda berada.


Di kotak Jus Sihat HG anda menyatakan bahawa jus ini sangat berkesan untuk...


  • Menurukan kadar Kolesterol
  • Masalah saluran Jantung tersumbat
  • Menstabilkan Darah Tinggi
  • Mengawal Gula dalam darah (Diabetes)
  • Gastrik dan Pedih ulu hati
  • Penawar Sakit Dada
  • Membuang Angin dalam badan
  • Menambah Tenaga


Ada beberapa testimoni yang dikongsikan di website jualan Jus Sihat HG ini. Dah ramai testimoni pengguna yang mendapat manfaat dari jus ini. Alhamdulillah semuanya memberi komen positif.



Sekiranya anda ini mencuba Jus Sihat HG ini, sila layari laman web www.JusSihat-HG.blogspot.com dan dapatkan maklumat lanjut !


Semoga sedikit review berdasarkan pengalaman saya sendiri minum Jus Sihat HG ini memberi sedikit sebanyak maklumat kepada anda.


Sekian. Wasalam. Jumpa lagi yer.






Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *