25 April 2021

Terbaru ! Software Funnel PERCUMA Dari GrooveFunnels


Pada zaman sekarang, setiap bisnes yang ingin berkembang mesti dilakukan secara online. 


Sementelah banyak perkara yang berlaku di seluruh dunia disamping isu pandemik, dan perubahan global yang telah banyak memberi kesan kepada cara hidup dan bisnes orang lain, menjadikan bisnes mesti dilakukan secara online.


Sekarang kita bukan pada peringkat sasaran untuk berjaya, asalkan boleh bisnes dapat terus bertahan pun rasa bersyukur kepada Allah.


Sudah tentu, ada alat bantu niaga yang boleh digunakan oleh mana-mana bisnes bagi melancarkan bisnes secara digital.


Walau bagaimanapun, jumlah minimum alat bantu niaga atau perisian bisnes kebanyakannya mahal, rumit dan terhad.


Dengan kata lain, perisian yang tidak mesra pengguna, dan pastinya tidak sesuai untuk semua pemilik bisnes, terutama bagi mereka yang kurang mahir dengan teknologi dan mereka yang pentingkan bajet dalam bisnes.


Maksud saya, tidak ramai usahawan kecil-kecilan yang mampu melabur ribuan dolar sebulan untuk perisian bisnes yang rumit, dalam masa yang sama perlu mengupah pekerja yang mahir dalam hal-hal teknikal, bukan?


Sekiranya ini menjadi masalah anda, saya ada berita baik untuk anda.


Sebagai usahawan online dan blogger, sering mencari penyelesaian bagi setiap cabaran yang dihadapi. Tujuannya untuk membantu memudahkan usahawan lain seperti anda.


Hari ini, saya sangat teruja untuk memperkenalkan kepada anda sesuatu yang baru bagi saya bagi tahun 2021 ini. Satu perisian funnel untuk membuat kerja digital bisnes anda.


GrooveFunnels, adalah kaedah terbaik yang saya boleh cadangkan kepada anda untuk membina laman web, funnel dan menjual produk digital secara online.


Apa yang terbaiknya ? Ianya percuma.


Tetapi nilai percuma tidak berakhir di sana ...


GrooveFunnels bukan hanya pembina funnel laman web dan jualan.


Pengasas bersama GrooveFunnels, Mike Filsaime, sebenarnya adalah seorang veteran ataupun otai dalam pemasaran Internet. Beliau telah memasukkan semua pengalaman dan kepakarannya dalam satu platform demi membantu usahawan online memudahkan kejayaan bisnes mereka.


Saya telah pun mendaftar untuk mendapatkan akaun (percuma) dan cuba godek-godek software ini. Ia sangat mudah digunakan. 


Dan anda tahu apa?


Saya pasti anda tertanya-tanya berkesankah dengan software percuma 100% ini mampu menjalankan bisnes anda atau mungkin adakah ia lebih baik daripada beberapa software yang mahal di luar sana.


Saya tidak mudah mencadangkan kepada anda ...


Dari apa yang saya lihat setakat ini, GrooveFunnels merangkumi semua yang saya perlukan untuk menjalankan perniagaan dalam talian saya, semuanya percuma.


Berikut adalah senarai ringkas perkara yang saya kumpulkan setakat ini:


- Platform bina web jualan melalui funnel secara PERCUMA

- Boleh membuat funnel bagi setiap produk anda.

- Membina laman web berjenama anda sendiri dengan navigasi penuh

- Boleh diintegrasikan dengan nama domain web anda sendiri

- Mampu menjual produk hanya pada 1 klik sahaja

- Boleh diintegrasikan upsell, downsells, dan order bumps

- Malah mempunyai pilihan untuk membuat program affiliate produk anda!


Itu hanya untuk permulaan, kerana masih banyak lagi yang boleh saya terokai!


Malah saya tidak bergurau apabila saya mengatakan bahawa saya merancang untuk menukar keseluruhan perniagaan dalam talian saya menjadi GrooveFunnels!


Maksud saya, mengapa saya tidak?


PERCUMA, dan mungkin ini merupakan rangkaian software TERBAIK yang pernah saya lihat sepanjang penglibatan saya dalam bisnes online.


Ini bukan omongan kosong…


Saya tidak menyebutkan beberapa faedah kegemaran saya dari GrooveFunnels.


Sebagai ahli, saya juga mendapat banyak manfaat secara komuniti.


Saya dapat menyertai Facebook Group peribadi mereka, berhubung dengan pakar pemasaran di dalamnya, mendapatkan pertolongan bagi semua masalah saya pada software ini, mengakses latihan peribadi di akademi mereka sendiri, mengemukakan soalan melalui support team mereka, dan bertemu dengan usahawan yang berfikiran sama dengan saya.


Oleh itu, jika anda seperti saya ... yang berusaha mengembangkan bisnes, ingin mempelajari lebih lanjut mengenai pemasaran dan mengenali beberapa perkara terbaik dalam industri pada tahap yang lebih optimum, maka anda tidak sepatutnya melepaskan peluang ini .


Dengar macam hebat, bukan?


Tetapi anda mungkin bertanya ... apa yang anda dapat ?


Caranya adalah grab GrooveFunnels ini secara percuma, tetapi untuk masa yang TERHAD sahaja.


GrooveFunnels berada dalam fasa pra-pelancaran, yang bermaksud bahawa banyak produk masih belum dilancarkan sepenuhnya.


Apabila mereka telah siapkan sepenuhnya sistem software ini, GrooveFunnels mungkin diberikan secara bebas dan percuma dan mungkin link pendaftaran percuma yang saya kongsikan telah expired.


Ini bermakna sekarang adalah masa yang sesuai untuk anda mendaftar satu akaun percuma anda, yang juga melayakkan anda mengakses semua software dari syarikat GrooveDigital ini.


Tawaran hebat, bukan?


Anda kini berada pada tempat yang betul dan pada waktu yang tepat.


Dan sekaranglah tempat anda bermula :)


Jangan tunggu lebih lama, kerana saya secara jujurnya ​​tidak pasti bila sampai bila tawaran percuma ini akan ditamatkan.


Sila dapatkan secepat mungkin software funnel dari GrooveFunnels ini sementara link di bawah masih sah !


https://azeribiz2u.com/groovefunnels


Semoga post saya kali ini memberi manfaat kepada anda. Sudilah kiranya anda tekan butang share agar rakan bisnes anda juga mendapat peluang ini. Sekian. Terima kasih.


Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *