02 November 2015

Rahsia Ramuan Dr Vaid Sahab Bagi Jantung Tersumbat Kini Terbongkar



Adakah anda menderita sakit jantung ? Adakah anda juga disarankan untuk menjalani Angioplasty, Angiography atau Bypas ?


Kat ini saya ingin kongsikan ramuan rahsia yang tidak menjadi rahsia lagi hasil dari kajian dan pengalaman Dr Vaid Sahab seorang pakar Ayurveda.


Sebuah cerita pengalaman nyata di India, sehari sebelum seseorang menderita sakit jantungnya dan mengalami ketidak selesaan untuk beberapa ketika.


Dia disarankan untuk melakukan Angiography pada dirinya, mereka menyarankan Bypass kerana mereka telah mengesan 3 saluran arterinya tersumbat oleh kolesterol dan diberi tempoh sebulan untuk melakukan pembedahan.


Dia kemudian berjumpa Dr. Vaid Sahab, seorang doktor di Auyerveda. Selama tempoh sebelum pembedahan, Dr. Vaid membuat ramuan sebagai ubat di bawah ini selama sebulan.


Sehari sebelum pembedahan bypass, ia tiba di Hospital Kardiologi di Mumbai. Setelah mengambil melihat hasil sebelum dan sesudah sebulan mengalamkannya ,ternyata hasilnya sangat memuaskan. Pembuluh arterinya sudah terbuka dan lancar kembali.

.
Nak tahu apakah rahsia dalam ramuan itu ?

.
Baiklah...sebelum anda menjalani pengobatan Angiography atau Bypass, anda harus mencuba ramuan ubat ini. Semua bahan-bahannya adalah sangat mudah ditemukan dalam kehidupan harian.


Berikut adalah bahan-bahan ramuan untuk membuka saluran darah ke jantung dari tersumbat :


1 cawan air lemon
1 cawan pati halia
1 cawan jus bawang putih
1 cawan cuka epal


Campur semua bahan di atas dan didihkan dalam api kecil selama lebih kurang 60 minit atau hasil akhir airnya kelihatan berkurang menjadi 3 cawan saja.


Dinginkan, lalu campurkan 3 cawan madu murni dan simpan dalam mangkuk stainless atau botol kaca / toples food grade. Minum satu sudu setiap hari sebelum sarapan.


Pembuluh darah anda yang tersmubat insyaAllah akan terbuka. Sudah terbukti pada kebanyakan kes jantung di seluruh dunia.


Nikmati minuman menyehatkan ini. Rasanya segar.


Sumber: Jurnal Penelitian Antarabangsa Shri Shankriti Ayurveda


Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *