23 July 2015

DutaNaga - Teknik Pemasaran Yang Susah Telah DiPermudahkan


Pemasaran adalah aktiviti terpenting dalam perniagaan selain produk yang berkualiti. Produk dah power pun TAPI takde promosi yang dilakukan samalah macam bertempik ditengah hutan tak tentu tujuan.

Kalau Tarzan kita tahu dia bertempik sebab nak panggil haiwan. Macam orang gila Tarzan tu !! Tapi sebab dia dah biasa dengan haiwan di hutan, perbuatan tempik tu dah jadi sinonim dengan dirinya. (Ini kes banyak tengok karton lah nie...hehehe)

Tawaran DutaNaga buat peniaga seperti ANDA

Kebanyakan masalah peniaga masa kini adalah masalah kos. Sebagai peniaga kita perlu mencari idea bagaimana cara untuk menjimatkan kos pemasaran. Ini kerana aktiviti pemasaran merupakan aktiviti terpenting yang perlu dilakukan setiap masa.

Maka wujudlah DutaNaga yang diasaskan oleh seorang usahawan internet underground dan berjaya yang bernama saudara Fahmy Adam. Beliau merupakan anak muda yang komited untuk membantu para usahawan Islam khasnya untuk memajukan perniagaan mereka TANPA mengharapkan sistem kapitalis yang tidak adil.


Kalau nak tahu sejarah Fahmy Adam, beliau merupakan seorang penjawat awam yang menjawat jawatan yang tinggi. Disebabkan minat beliau dalam perniagaan internet, maka beliau telah letak jawatan sebagai pegawai tinggi kerajaan dan membina empayar bisnes online beliau sendiri sepenuh masa.

Beliau juga telah membantu banyak syarikat bernilai jutaan ringgit meningkatkan keuntungan berganda dan kini beliau beriltizam membantu usahawan kecil tempatan membangunkan perniagaan mereka.


Bagi pandangan saya DutaNaga sebenarnya adalah satu platform wakaf ilmu yang TIDAK TERNILAI sebenarnya.

DutaNaga adalah sebuah web “portal education” yang membantu beribu usahawan untuk melonjakkan bisnes lebih baik daripada sebelumnya.

DutaNaga telah membantu usahawan-usahawan tempatan dari ZERO to HERO dalam mempraktikkan strategi dan teknik pemasaran yang efektif.

Anda juga boleh turut melakukannya !

Keistimewaan DutaNaga adalah...

–> Tak perlu FB Ads atau Google Ads
–> Tak perlu pening susah payah teknikal
–> Grab jutaan data pelanggan percuma
–> Ledakkan sales berganda
–> Minimumkan kos, Maksimumkan keuntungan !

Selongkar Sistem DutaNaga (Video)

Sila tonton video di bawah untuk anda tahu serba sedikit isi perut sistem DutaNaga.



Testimoni Peniaga Yang Berjaya

Ini ada beberapa snapshot para peniaga yang berjaya menghasilkan jualan berganda setelah mempraktikkan ilmu DutaNaga.





Ramai lagi peniaga atau usahawan yang berjaya mempraktikkan jualan setelah mempraktikkan ilmu dari DutaNaga.

Saya sarankan anda untuk turut serta DutaNaga di mana bagi pandangan saya ia adalah lebih dari sekadar ilmu.

Ada banyak lagi keistimewaan yang bakal anda perolehi yang tak dapat saya nak coretkan di sini. Ini kerana konsep Wakaf Ilmu yang diterapkan dalam DutaNaga tidak dapat saya bayangkan nilainya.

Anda akan tahu apabila anda telah turut serta kelak.


Kesimpulan

Setiap apa sahaja usaha untuk memajukan perniagaan anda pastikan anda mendapat sesuatu nilai unik dan mampu memberi implikasi yang bukan hanya sekadar keuntungan semata-mata tetapi kesan kepada organisasi perniagaan anda kelak.

Jika anda bersedia untuk bergerak maju kehadapan untuk membina empayar bisnes anda sendiri anda boleh layari laman web www.DutaNaga.com sekarang !


Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *