Ebook Rahsia Autopost Ni Memang Kejam Sebab Bongkar "Teknik Marketing Percuma" 100%


Macam tak percaya dengan tuan empunya ebook ni bernama Amirrul Hassan ni bongkarkan rahsia beliau sendiri menghasilkan jualan 6 angka secara part time dropship Mamasab menggunakan teknik marketing percuma di Facebook.


Saya pernah menggunakan autpost software berbayar sebelum ni dan tak terfikir untuk mengorek lubuk-lubuk rahsia untuk autopost di Facebook secara percuma di Google.


Tetapi Amirrul Hassan telah bantu bongkarkan rahsia software autopost yang betul-betul percuma hasil beliau mengorek rahsia software autupost percuma hanya di Google sahaja.


Ya ! Tool yang digunakan untuk post di Group-Group Facebook secara percuma sahaja. Anda tak perlu bayar satu sen pun untuk software tu. Cuma ebook panduan Rahsia Autopost tu anda kena beli lah ! Harga takdelah mahal sangat. Kira masih tahap harga marhain lagi.


Pada artikel yang lepas saya pernah berkongsi diblog ni tentang saoftware FBOOM X kan. Software autpost juga sama seperti software yang dikongsikan dalam Rahsia Autopost ni. Kalau anda nak baca boleh baca DI SINI! 


Bagi saya yang juga merupakan pengguna FBOOM sangat berpuas hati dengan kualiti software tu cuma ada komitmen untuk membayar lesen secara tahunan. Jika anda menjalankan bisnes di Facebook dan pengguna tegar untuk autpost bisnes anda saya sarankan anda menggunakan FBOOM. Banyak feature menarik dalam tu.


Review Saya Tentang Rahsia Autopost Guna Software 100% Percuma

Bagi saya setelah saya berjaya mengorek apakah rahsia software autopost yang dimaksudkan oleh penulis ni sangat berpuas hati dengan tawaran yang diberikan.


Saya berani jamin anda pasti terkejut dengan kewujudan software 100% percuma untuk autopost di Facebook ni.


Kalau anda yang sedang membaca post saya ni memang kebetulan sedang mencari-cari software Autopost Facebook yang ampuh dan yang penting 100% percuma saya sarankan anda dapatkan Ebook Rahsia Autopost ni. Anda boleh jimatkan modal bisnes anda daripada komitmen membayar secara bulanan atau tahunan software autpost lain.


Mula-mula saya tak percaya juga betulke software autpost ni 100% percuma. Saya tak boleh dengar orang kata, jadi saya pun beli lah panduan Ebook Rahsia Autopost ni dan secara jujurnya apa yang penulis Ebook ini kongsikan adalah betul-betul percuma.


Kalau anda sedang mencari-cari di Google software autopost percuma tapi masih tak jumpa yang betul-betul stabil dan yang penting percuma, saya sarankan anda beli terus panduan Ebook Rahsia Autpost ni.


Saya tak boleh nak bongkarkan di post ini nama software apa yang dibongkarkan sebab menghormati pemilik Ebook ini. Saya hanya berkongsi pengalaman dan pandangan saya terhadap Ebook Rahsia Autopost ni sahaja.


Software yang diperkenalkan kelak sangat mudah digunakan. Hanya taip ayat copywriting, gambar dan video di kotak yang disediakan kemudian pilih group-group Facebook pilihan anda kemudian klik post.


Mudah jer ! 


Anda tunggu jer sistem akan tolong buat kerja post copywriting anda tadi ke semua group yang anda pilih tadi. Anda hanya perlu tunggu respon prospek yang komen dan mulakan interaksi untuk mendapatkan jualan produk atau servis bisnes anda.


Secara teknikalnya terdapat langkah awal sebelum menggunakan software autopost ni. Anda hanya perlu buat sekali jer. Kemudian gunalah software tu ikut kemahuan anda.


Macam tak percaya juga sebenarnya sehinggakan ketika saya sedang menulis artikel post ni pun saya masih excited nak kongsikan Ebook Rahsia Autpost ni.


Software Autpost Untuk Android dan PC/Laptop

Software yang dibongkarkan dalam Ebook Rahsia Autopost ni cukup memudahkan. Sebab apa tau...anda boleh gunakan untuk update post ke group-group Facebook menggunakan handphone ataupun PC. Cuma untuk pengguna Apple tak boleh lah !


Ebook ni akan ajar dari A to Z cara setup software ni supaya boleh digunakan di handphone dan PC ataupun Laptop anda.


Mudah jer cara setup. Hanya beberapa klik jer. Zassss...dah siap!


Lepas tu anda gunakan seperti biasa.


Video bawah ni sample macam mana software bekerja.


Bonus Ebook Rahsia Autopost

Sekiranya anda serius nak melakukan penjimatan dalam bisnes anda untuk marketing saya sarankan anda dapatkan Ebook Rahsia Autpost di sini !

Anda bayangkan anda bayar pada harga marhain jer anda dapat 3 bonus.

Bagi saya bonus yang ditawarkan ini sangat menarik.



1) 50 Strategi Tawan Hati Pelanggan

Ini seperti bonus untuk cara buat ayat iklan 'power' untuk menarik pelanggan. Ada 50 strategi. Anda pilihlah nanti strategi yang mana anda nak gunakan untuk cipta ayat iklan.



2) Panduan Ai Cipta Gambar Memukau

Bonus ni lagi tak masuk akal. Bayar harga marhain, siap dapat ilmu panduan Ai untuk cipta gambar. Pasti anda tak akan menyesal mendapatkan Ebook Rahsia Autpost ni. Ilmu Ai pun diajar dalam bonus yang kedua ni. Bagus kan !



3) Rahsia Copywriting A++ Dengan Kuasa Ai

Bonus yang ketiga ni lagi tak masuk akal. Anda akan diajar rahsia buat ayat iklan dengan Ai. Zaman sekarang ni semua sibuk dengan teknologi Ai. Kalau guna dengan cara yang betul, insyaAllah Ai akan bantu banyak kerja marketing bisnes anda. Pendedahan ilmu Ai dalam bonus ni saya rasa SANGAT BERBALOI untuk anda buat pelaburan. Ia pasti berbaloi !


Kesimpulan

Fasa orang berniaga sekarang adalah fasa survival. Kalau ada perkara yang boleh menjimatkan duit perniagaan anda apa salahnyer cuba software yang dibongkarkan dalam Ebook Rahsia Autpost yang saya maksudkan ni.


Bab marketing dalam perniagaan adalah satu kemestian. Ia mesti buat. Kalau tak iklankan bisnes anda hari-hari di Facebook, macam mana pelanggan nak  kenal dan cari bisnes anda. Betul tak.


Mujur ada software autopost ni. Walaupun software ini 100% percuma tetapi ada mahar yang perlu anda bayar untuk software autopost apakah yang dibongkarkan dalam Ebook Rahsia Autopost.


Takde kata lain lagi, anda perlu mendapatkan Ebook ni sementara masih wujud dipasaran.


Kalau anda berminat anda boleh dapatkan terus di DI SINI ! 


Anda boleh teliti dulu betul ke apa yang saya kongsikan. Kalau berminat anda terus grab. Seperti mana saya katakan harganya tahap marhain dan anda mampu memilikinya.


Ok guys...jumpa pagi pada post yang lain yer. Wasalam.




Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *