22 April 2019

Sistem Jualan Pro 4.0 - Satu Platform LEARN and EARN Tentang Bisnes Affiliate



Adakah Sistem Jualan Pro 4.0 ni bakal membantu anda ? 

Kebanyakan punca masalah ejen affiliate gagal menghasilkan komisen affiliate bukanlah disebabkan kerana produk yang dijual tidak bagus. Ini berdasarkan pengalaman saya sendiri melakukan pemasaran untuk produk affiliate. Sebenarnya punca yang menjadikan kebanyakan newbie terutamanya telah 'give up' dengan affiliate disebabkan tidak tahu cara pemasaran yang sebenar untuk menghasilkan komisen affiliate.

Percayakah anda, sebenarnya terdapat ramai usahawan internet di tanah air terutamanya bangsa melayu, memulakan kejayaan mereka dari bisnes affiliate. Antara yang popular yang pasti anda kenal iaitu Tuan Irfan Khairi (Jutawan Internet). Ada ramai lagi seperti Raja Kamil, Sifu Jamal FBAds, Gobala Krishnan, Rahman Basri, Suhaimi (KlikJer) dan ramai lagi.

Anda nak tahu, apakah rahsia sebenar mereka berjaya dalam bisnes internet ?

Rahsianya adalah mereka mempunyai database prospek yang ramai dalam sistem mereka.

Mereka konsisten untuk terus fokus kepada aktiviti mengumpul seberapa ramai prospek untuk mereka jadikan sebagai pelanggan pada niche-niche tertentu, dan yang paling best, mereka mempunyai sistem seumpama mesin jualan yang telah di tetapkan dari awal, kemudian sistem itu akan buat kerja pemasaran secara automatik.

Sebab itu anda dapat lihat, ramai usahawan internet sepenuh masa terutamanya, mereka boleh bercuti tapi jualan tetap berjalan seperti biasa.

Mahukah anda berjaya seperti mereka ?




Keunikan Sistem Jualan Pro 4.0



Gambar di atas adalah proses aliran dalam mesin jualan yang ada ada dalam Sistem Jualan Pro 4.0. Anda akan diberikan link affiliate sejurus anda daftar secara percuma dalam SJP4.0 ini. Melalui link affiliate anda, anda boleh mulakan proses promosi di mana-mana sosial media, blog, paid aid dan sebagainya untuk menarik prospek masuk dalam sistem ini.

Langkah ataupun proses yang perlu anda lakukan hanyalah daftar secara percuma dan mulakan promosi. Kemudian keseluruhan sistem ini akan lakukan, dari segi promosi dan jualan. Anda hanya perlu menunggu komisen masuk terus ke dalam akaun bank anda sahaja. Menarik bukan !

Begini langkahnya...

1) Anda DAFTAR dulu - DI SINI !
2) Anda mulakan promosi di mana-mana sosial media, blog dan sebagainya. Akan diajar dalam group Telegram.
3) [ Sistem SJP4.0 Mula Bertugas] Menghantar emel terus kepada INBOX mereka untuk tujuan promosi. Semuanya mesej telah di setting dari awal oleh pihak admin Sistem Jualan Pro 4.0.
4) [ Sistem SJP4.0 Buat Kerja] Sistem ini akan follow up prospek dengan ayat pengaruh yang terbaik dari seorang pakar dan insyaAllah jualan pasti berlaku.
5) Anda hanya perlu tunggu komisen masuk dalam akaun bank anda sahaja.

Mudah bukan !

Kesimpulan

Sistem Jualan Pro 4.0 ini adalah Mesin Jualan yang sangat efektif untuk anda menghasilkan komisen dalam bisnes affiliate. Sekiranya anda ingin belajar cara bagaimana pakar usahawan internet mempromosi produk, anda boleh belajar dari sistem ini.

Melalui sistem SJP4.0, anda dapat LEARN and EARN berdasarkan pengalaman saya sebagai ahli premium Sistem Jualan Pro. Anda pasti berpuas hati dengan support dari admin dan pengisian dalam sistem yang diperkenalkan kepada anda kelak. Sekiranya anda berminat anda boleh daftar secara percuma terlebih dahulu di www.jualanpro.net  sekarang !

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *