01 June 2015

Kerja Sekali Untung Berkali-kali...Bunyi Macam Gah



Nak tak nak kita perlu berusaha untuk tingkatkan ekonomi keluarga pada zaman mutakhir ini. Bukan untuk bermewah-mewah tetapi cukuplah sekadar melepasi tahap kemiskinan. Mahu tak mahu kita perlu berusaha sehabis baik untuk mengubah taraf hidup yang lebih baik dari sekarang.

Berita yang kita telah baca dan dengar hari ini bahawa harga minyak telah diisytihar secara rasminya naik 10 sen mulai 1 Jun 2015 mungkin mengejutkan sesetengah pihak. Sila rujuk berita dari MalaysiaKini di sini dan Sinar di sini ! Ini menjadikan harga baru bagi RON95 ialah RM2.05 seliter, RON97 (RM2.35 seliter) manakala diesel (RM2.05 seliter).

Pada post kali ini bukan isu harga minyak yang ingin saya kongsikan. Saya pun tak tau kenapa saya pilih tajuk "Kerja Sekali Untung Berkali-Kali...Bunyi Macam Gah" untuk post saya. 

Mungkin ada sesuatu peluang yang ingin saya kongsikan bagaimana nak serap bebanan 10 sen, 20 sen dari kenaikan harga minyak dan mula buat tindakan untuk ubah corak kehidupan.

Yang pasti dengan kenaikan harga minyak ini, secara automatik harga barang akan dinaikkan oleh peniaga yang tamak. Anda pasti setuju dengan saya ?

================================
Bisnes Untung Sen-Sen Boleh Jadi Jutawan
================================

Anda mahu tak saya kongsikan melalui email anda secara percuma bagaimana Tuan Mazelan Abas berjaya dalam bisnes sen-sen dan mendapat pendapatan 7 angka sebulan. Jika pendapatan  cecah RM1 juta sebulan, apa lagi yang anda patut lakukan dalam hidup.

Kebebasan memilih untuk melakukan apa sahaja yang anda mahu. Tiada siapa yang ingin mempersoalkan hidup anda jika telah mencapai kehidupan ZERO hutang. Itulah impian semua yang sebelum ini telah diimpikan oleh Tuan Mazelan Abas. Kini menjadi realiti.

Jika anda ingin dapatkan siri email tentang bisnes untung sen-sen Mazelan Abas melalui email anda, sila layari laman web saya di sini !


Kerja Sekali, Untung Berkali-kali




Ayat ini cukup power bagi saya. Perkataan inilah yang menguatkan saya untuk turut serta dalam program telekomunikasi WOW Tune Talk Tone Excel. Ia merupakan kata-kata Tuan Mazelan Abas dalam siri-siri video keluaran beliau di Youtube tentang bisnes ini.


Apa yang dimaksudkan kerja sekali, untung berkali-kali ?


  1. Orang yang malas sesuai buat bisnes ni sebab buat sekali TAPI menikmati income sampai bila-bila tetapi bersyarat. Anda hanya perlu malas selepas 2 tahun dari sekarang.
  2. Bisnes ini bukan kena jual topup TAPI jual simkad. Inilah kerjanya.
  3. Apabila mereka sanggup tukar simkad mereka, setiap kali mereka topup anda dapat komisen selama mana mereka setia dengan simkad Tone Excel. Inilah untung berkali-kali.
  4. Banyak faedah untuk menjadi asbab mereka perlu tukar ke simkad Tone Excel. Anda boleh terjah faedahnya di sini !
  5. Faedah bukan sahaja sebagai pengguna malah lebih lagi jika anda bergerak sebagai ejen pemasar yang aktif.



Anda nak tahu satu impian yang terbesar Tuan Mazelan Abas yang ingin beliau capai dalam hidup beliau. Sila tonton video beliau di laman web ini www.PendapatanPasif.net !

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *