02 July 2019

Apa Yang Mereka Tahu Tentang Bisnes Air Hanya Boleh Buat Untung Ciput Adalah SALAH Apabila Ebook “Bisnes Air Balang” Ini Bongkarkan Rahsianya !

Inilah “Untold Story” Tentang Bagaimana Mizan Sulaiman Berjaya Menjana Keuntungan RM7k Sebulan Dalam Bisnes Air Walaupun Hanya Dengan 3 Balang Air Sahaja




Selalu kita dengar pesan dari pakar bisnes...kalau anda nak buat bisnes, pilihlah bisnes yang selalu pelanggan suka. Kalau nak lebih mudah faham, anda pilih bisnes yang sentiasa ada belian ulangan. Pelanggan selalu ingin mendapatkannya.



Sebagai contoh Bisnes Air Balang yang di lakukan oleh Tuan Mizan Sulaiman ini. Beliau telah berkecimpung dalam bisnes air ini sejak 2008 lagi. Penglibatan beliau dalam bisnes ini telah menghasilkan keuntungan yang diluar jangkauan beliau sendiri.

Bermodalkan bawah RM1000 sebagai permulaan, beliau berjaya menjana pendapatan bersih RM7 ribu sebulan dengan hanya menjual 3 balang air sahaja. Pengalaman beliau ini banyak mengajar bagaimana mengetahui selok-belok bisnes air yang benar-benar menguntungkan.

Kini berbekalkan pengalaman emas beliau sendiri, beliau sanggup berkongsi rahsia beliau menjana RM7 ribu sebulan kepada anda yang berminat untuk memulakan bisnes air kelak.

Ebook Bisnes Air Balang


Ebook ini bakal membantu anda untuk mulakan perniagaan bisnes air yang pasti menguntungkan. Beliau sendiri (Tuan Mizan Sulaiman), mengatakan anda boleh jana keuntungan bersih sehingga 1000% dengan syarat anda praktikkan panduan yang beliau kongiskan dalam ebook ini.

Saya masih teringat biras saya yang menjual bisnes air di bazar ramadhan telah berjaya menjana keuntungan sehingga RM17k kalau tak silap saya pada tahun 2012 yang lepas. Apabila saya mendengar tu, saya terkejut. Dari situ baru saya faham, bisnes air boleh buat untung besar dan pasti ada rahsianya.

Inilah tujuan sebenar yang Tuan Mizan Sulaiman cuba lakukan. Iaitu membantu anda yang ingin berkecimpung bisnes air dari zero kepada pendapatan bulanan sekurang-kurangnya 4 angka sebulan walaupun anda menjual hanya dengan 3 balang air sahaja.

Kaedah yang beliau kongsikan telah TERBUKTI berkesan dan telah ramai peniaga bisnes air merasa gembira kerana setiap air yang dijual kebanyakkan habis licin. Tapi....pasti ada caranya !

Berikut adalah beberapa testimoni pembeli Ebook yang telah berjaya mempraktikkan ilmu yang dikongsikan.

Testimoni Pembeli Ebook Bisnes Air Balang












Jika anda berminat ? Sila dapatkan - DISINI !

Apa yang best Ebook ini ?

Anda akan dapat belajar bagaimana membuat 20 resepi jus buah yang paling laris/best seller, di mana anda boleh buat pilihan untuk bertukar jenis air ketika menjual kelak.

Anda akan diajar tentang 7 rahsia sulit untuk jus yang laris (tip beli buah murah pada harga murah, cara pilih buah dan lain-lain).

Pengalaman 11 tahun penulis bisnes air sehingga menjana RM7 ribu sebulan walaupun dengan hanya 3 balang air memudahkan anda untuk tidak perlu 'trial and error'. Anda hanya ikut panduan yang diajar sebijik sebijik sahaja.

Anda juga akan diajar cara memohon tapak niaga di bazar jadi anda tidak perlu pening-pening mencari maklumat bagaimana ingin memohon tapak niaga.

Bukan itu sahaja, anda juga akan diajar tentang  jenis kanopi dan meja yang sesuai dan menjimatkan, jadi anda tak perlu bertanya kepada peniaga lain di mana untuk dapatkan kanopi dan meja yang murah dan pelbagai lagi.

Menarik kan ! 

Ebook ini dibongkarkan melalui 7 Bab utama dari A sehingga Z, bermula dari ZERO sehingga perniagaan bisnes air menjana untung yang besar.

Anda boleh baca maklumat lanjut di website Tuan Mizan Sulaiman di www.BisnesAirBalang.com 


Kesimpulan

Sebagai kesimpulan perkongsian saya kali ini, apa jua bisnes yang anda ingin lakukan, pastikan anda buat yang terbaik. Pemilihan bisnes yang sesuai mengikut kehendak pelanggan yang betul, plan strategi pemasaran yang tepat, bersepadu dan istiqamah pasti akan membuahkan hasil kelak.

Saya harap perkongsian saya kali ini membantu anda. Sehingga jumpa lagi di lain post. InsyaAllah.

Sekian. Wassalam.


Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *