05 May 2016

Thru.My - Mesin Automatik Pemasaran Emel PERCUMA Selama 12 Bulan



Salam hormat rakan-rakan pembaca sekalian;

Lama juga saya tak update blog ni. Sejak akhir-akhir ini saya sedang tertumpu kepada salah satu projek pendapatan pasif saya yang beri saya komisen setiap bulan TANPA henti. Kadang-kadang tu idea banyak nak kongsi dalam blog ni TAPI ada sahaja yang menghalang.

Alhamdulillah...dapat juga saya luangkan sedikit masa berkongsi kepada anda salah satu tool pemasaran emel atau perkataan yang saya suka guna iaitu Mesin Automatik untuk pemasaran bisnes anda.

Sebelum tu biar saya memperkenalkan kepada anda apakah itu thru.my

Apakah Thru.my tu ?


Thru adalah salah satu perisian yang menggunakan cloud server untuk menghantar emel secara automatik kepada semua subscriber anda. Jika anda pernah tahu dengan dengan perkataan Autoresponder pasti anda akan faham apakah fungsi Thru itu.

Bagi anda yang baru mengenali apakah fungsi autoresponder, inilah satu peluang terbaik untuk anda belajar teknik yang paling efektik dan sentiasa evergreen sejak dari mula-mula internet diperkenalkan iaitu teknik pemasaran emel ataupun dalam bahasa omputeh disebut sebagai email marketing.

Mesin automatik untuk pemasaran emel ini diasaskan oleh salah seorang pakar usahawan internet yang berjaya diperingkat tempatan bernama Tuan Haji Rahman Basri. Beliau merupakan usahawan yang masih muda dan mula membina empayar bisnes beliau sejak beliau belajar di universiti lagi. Beliau juga dikenali sebagai Pakar Pemasaran Emel dan pernah membantu syarikat besar mempromosi servis dan produk mereka melalui teknik pemasaran emel.

Kepakaran beliau dalam pemasaran emel memang tidak dinafikan sehinggakan saya juga boleh terpengaruh dengan cara yang agak unik beliau dan membuatkan saya terbeli banyak produk keluaran beliau. Sekarang ini pun telah ramai usahawan internet yang mengapplikasikan kaedah yang digunakan oleh beliau.

Buat pengetahuan anda, beliau ada mengedarkan satu CD Bisnes Internet untuk belajar cara membina bisnes internet yang betul dan fokus beliau adalah mengajar anda bagaimana menigkatkan jualan produk melalui teknik pemasaran emel yang berkesan.

CD ini diedarkan secara percuma khas melalui link saya dan anda cuma perlu membayar untuk kos penghantaran yang minimal untuk mendapatkannya. Lihat gambar di bawah untuk pakej CD yang beliau tawarkan. Harga sebenar adalah RM97 tapi sebab anda dah baca post saya sampai sini, anda sangat bertuah kerana layak mendapatkan secara percuma. Sementara stok CD masih ada, sila dapatkan CD Bisnes Internet DI SINI  sekarang !




Adakah Thru.my ini berbayar ?


Ya ! Thru.my menyediakan servis pemasaran emel dan untuk tujuan server maintenance anda dikenakan caj bulanan sebanyak USD3 sebulan. Harga yang anda bayar ini merupakan harga yang agak munasabah dan murah buat masa ini dipasaran tempatan.

Saya adalah salah seorang pengguna Thru.my dan bagi saya ini adalah salah satu tool pemasaran yang wajib ada bagi seorang usahawan online yang serius dan ingin kekal lama dalam perniagaan internet.

Melalui sistem pemasaran emel dari Thru ini, anda boleh...

1. Mengumpul database pelanggan anda
2. Melakukan Pre-Sale untuk promosi apa jua produk terbaru anda
3. Anda boleh set kan masa dan tarikh untuk menghantar emel anda
4. Meningkatkan trafik website, e-commerce, blog dan sebagainya.


Bagaimana Nak Dapatkan Percuma 12 bulan Thru.my ?


Khas bagi anda yang serius sahaja !

Kesan kepada jualan jika anda menggunakan teknik pemasaran emel telah terbukti bagi mana-mana usahawan internet diperingkat tempatan mahupun diperingkat antarabangsa.

Anda perlu mendalami ilmu menjual secara pro seperti mana yang diajar sendiri oleh pemilik Thru.my iaitu Tuan Haji Rahman Basri dalam produk terbaru beliau di Jualan Pro.

Anda mampu menjadi pakar pemasaran emel jika menuntut ilmu dari pakar yang berpengalaman luas dan berjaya menghasilkan jualan 6 angka dalam masa yang singkat.

Syarat untuk mendapat servis langganan Thru.my secara percuma selama 12 bulan adalah dengan cara anda dapatkan produk Jualan Pro ini.

Apa yang diajar dalam sistem Jualan Pro ini ?


1) Laporan dan Video Esklusif

a) Untuk memudahkan pemahaman anda, anda juga akan diberikan video-video tutorial langkah demi langkah untuk membantu anda jana pendapatan secara automatik dari rumah anda!

b) Laporan & DVD video tutorial adalah 100% dalam Bahasa Malaysia yang mudah difahami.

c) Laporan & DVD video tutorial akan diposkan ke alamat rumah anda dan anda boleh tonton DVD video tutorial tersebut di komputer anda.


2) Web Replika Untuk Mengumpul List

a) Setelah kajian intensif, laman web ini mampu membina list untuk anda 24 jam sehari. List adalah mereka yang berminat dengan apa yang anda tawarkan.

b) Setakat ini, Tuan Haji Rahman Basri telah mengumpul lebih 50,000 list dengan kaedah yang sama ini dan ia sentiasa meningkat! 50,000 list dengan kaedah yang sama ini dan ia sentiasa meningkat!

c) Jadi misi utama anda ialah membawa seramai trafik (pelawat) ke web anda. Saya akan dedahkan kepada anda beberapa teknik membawa trafik dengan senang!


3) Sistem Autoresponder - Selama 12 Bulan

a) Anda berpeluang untuk mendapat langganan percuma sistem autoresponder Thru.my selama 12 bulan!

b) Tidak perlu pening kepala untuk lakukan tetapan (setting) kerana panduannya turut disediakan untuk memudahkan anda!

c) Dengan sistem autoresponder ini, anda boleh mengumpul list sehingga 10,000 list!


4) Template Email Follow Up

a) Sistem follow up automatik dilengkapi dengan template email jualan yang telah terbukti berkesan sehingga menjana 4 – 5 angka sebulan dengan mudah!

b) Apabila anda mempromosi web replika anda, prospek yang anda bawa akan menerima email follow up secara automatik untuk menyakinkan mereka membeli produk-produk yang akan dipromosikan melalui email.

c) Dari kajian yang saya lakukan, sebahagian list yang menerima 10 – 20 follow up email pasti akan mendapatkan sekurang-kurangnya satu produk yang dipromosikan – Anda akan dapat komisyen lumayan!


5) Template Ayat & Gambar Iklan

a) Anda akan dibekalkan dengan ayat & gambar iklan yang anda boleh terus gunakan. Anda jimat masa & tenaga. Anda boleh terus copy & paste atau ubahsuai mengikut kreativiti anda!

b) Ayat & gambar iklan telah terbukti berkesan menarik trafik yang berkualiti ke website.

c) Bagi anda yang mempromosikan produk sendiri, anda boleh ubah suai ayat dan gambar mengikut kreativiti dan kesesuaian produk anda.


6) FREE Update Selama Setahun

a) Memandangkan Sistem Jualan Pro sentiasa mengalami evolusi hampir setiap tahun, maka sebagai ahli VIP anda layak untuk menerima sebarang updates selama setahun secara PERCUMA!

b) Anda akan dihubungi melalui email jika ada sebarang updates terkini terhadap sistem & material yang dibekalkan kepada semua Ahli VIP.

c) Ini adalah peluang terbaik untuk anda buat duit dengan lebih mudah kerana semua material yang dibekalkan adalah 'up to date' dan sentiasa dikemaskini agar ia kekal relevan sepanjang masa.

d) Material yang dibekalkan bukan semata-mata tangkap muat dan sudah tidak sesuai ketika ini. Ia adalah rangkuman material berkualiti tinggi yang dihasilkan untuk manfaat semua Ahli VIP.


7) Anda Berpeluang Buat Duit RM100 - RM500 Sehari Di Internet

a) Peluang paling menarik. Pelaburan anda bertambah berbaloi.

b) Dalam masa anda belajar, anda dapat duit. Menarik kan ?


8) Dan Macam-macam lagi...

Tak bestlah nak cerita semua kat sini kalau anda boleh terus dapatkan maklumat lanjut di www.jualanpro.com sekarang !


Kesimpulan

Sistem Thru.my telah saya guna hampir 2 tahun dan alhamdulillah ramai subcriber telah saya kumpul dalam sistem ini. Inilah aset saya untuk saya kekal lama dalam dunia perniagaan internet. Jika anda dapat grab sistem terbaru Jualan Pro bagi versi 2.0 amat bertuah sebab anda TAK PERLU bayar USD3 sebulan selama 12 bulan. Dalam masa 12 bulan ini anda kumpul banyak-banyak list subscriber anda dan mula membina empayar bisnes anda sendiri. Ini menjimatkan anda dan anda hanya bayar setelah anda menjana untung berlipat ganda jualan bisnes anda kelak pada tahun berikutnya.

Macam mana ? Nak mulakan pembongkaran teknik pemasaran emel daripada pakar ini ?

Sila layari JualanPro.com sekarang !

Sekian. Terima kasih dan selamat maju jaya !

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *