02 November 2014

Kenapa Tone Excel Menjimatkan ?



Tak semua yang tahu kelebihan yang ada dalam program WOW Tune Talk Tone Excel. Saya pasti anda sebagai pengguna Facebook khasnya merasa hairan kenapa ramai orang promosikan Tone Excel di mana-mana Group, Fan Page dan termasuk profile mereka.

Sampai ada yang naik muak, hari-hari cerita benda sama di Facebook. Apa yang sangat menyedihkan ada juga dikalangan pengedar simkad Tone Excel mengamalkan ilmu spamming, terutama mereka yang baru belajar promosi secara online.
Tengah excited lah katakan !


Telekomunikasi Bidang Bisnes Terkaya

Bagi saya senario ini berlaku mungkin kerana desakan ekonomi sekarang. Kos sara hidup tinggi, harga barangan keperluan juga semakin naik, minyak, petrol, beras, harga rumah dan macam-macam naik. Ramai golongan yang makan gaji khasnya tercari-cari peluang alternatif menambah pendapatan sampingan.

Saya terfikir juga, antara faktor lain yang menyebabkan berlakunya demam yang saya gelarkan demam Tone Excel adalah disebabkan gelombang ekonomi dunia dalam bidang telekomunikasi.

Kenapa saya katakan begitu ?

Bisnes Terkaya - Bisnes Telekomunikasi

Kita study sikit tentang manusia terkaya di dunia.

Rekod manusia kedua terkaya di dunia sekarang diduduki oleh Bill Gate, pemilik Microsoft. Seluruh dunia menggunakan produk beliau. Sebut sahaja Microsoft semua orang kenal.

Siapa pula manusia terkaya di dunia ?

Carlos Slim Helu... Sebut namanya sahaja pasti ramai tak kenal. Siapa beliau ni ?
Kalau anda nak tahu, beliaulah manusia terkaya di dunia yang telah mendahului Bill Gate. Beliau adalah pemilik bisnes telekomunikasi terbesar di Mexico yang diberi nama America Movil.
Anda bayangkan, bisnes beliau yang hanya menguasai negara Mexico sahaja telah mendahului Bill Gate yang menguasai bisnes seluruh dunia.

Anda nampak tak implikasi bisnes sen-sen kepada dunia sekarang ?

Sama juga berlakunya di Malaysia. Manusia terkaya di Malaysia juga adalah seorang pemilik bisnes telekomunikasi. Nama beliau adalah Anandha Krishna. Sebut sahaja Maxis pasti anda kenal. 

Beliaulah pemilik terbesar Maxis dan juga Astro.

Kesimpulannya di sini bisnes telekomunikasi mempunyai potensi yang besar bagi mereka yang nampak peluangnya.


3 Sebab Simkad Tone Excel Jimat

Saya telah berceloteh panjang tentang kenapa perlu memilih bisnes telekomunikasi, kini saya terangkan macammana pula simkad Tone Excel menjimatkan.
3 sebab jimat...

1. Tambahan Kredit Topup secara PERCUMA

Setiap kali anda topup minimum RM30 anda dapat tambahan RM10 kredit topup. Ini bermakna anda topup RM30 jadi baki kredit topup yang anda akan terima adalah RM40.

Sekiranya anda topup RM50 pula, anda dapat tambahan kredit topup sebanyak RM20.

Kalau dikirakan faedah yang anda dapat dari penjimatan ini sebenarnya anda dah jimat sehingga 40 peratus.

Bagaimana penjimatan bagi mereka yang suka buat panggilan ?

nggilan yang dikenakan kepada pengguna simkad Tone Excel adalah 0.28 sen/60 saat. Ini bermakna anda dapat tambahan masa panggilan selama 36 minit jika anda topup RM30 dan tambahan percuma panggilan selama 72 minit sekiranya anda topup RM50.

Adakah ini boleh dikatakan jimat ?

Saya yakin anda setuju dengan saya. Ia cukup menjimatkan.

Bagaimana pula dengan data plan internet ?

Tone Excel mengenakan caj internet 1GB sebanyak RM42 sebulan. Saya tunjukkan macammana anda hanya perlu bayar RM2 untuk 1GB internet.

Apa yang perlu anda buat, anda topup RM100, anda dapat tambahan kredit topup RM40 menjadikan nilai topup anda RM140. Selepas itu anda subscribe data plan 1GB yang berharga RM42 dan anda hanya perlu bayar RM2 sahaja dari nilai topup sebenar anda. Baki kredit anda selepas ditolak sebanyak RM42 dan menjadikan baki terkini sebanyak RM98.

Anda nampak tak berlaku penjimatan yang terbaik di situ !

Anda sebenarnya bayar RM2 sahaja untuk internet. Baki RM40, Tone Excel yang tangggung. Menarik bukan !


2. Rebet Tunai 3%

Penjimatan kedua adalah rebat tunai untuk setiap nilai topup bulanan anda. Andai kata topup bulanan anda sebanyak RM50, maka anda akan dapat RM1.50 rebet tunai.

Rebet tunai ini akan dimasukkan ke dalam akaun bank anda.

Toneexcel menawarkan penjimatan berganda kepada setiap pengguna simkadnya.
Kita lihat pula penjimatan seterusnya....


3. Komisen Topup

Penjimatan yang ini paling seronok untuk saya kongsikan sebab anda boleh sampai peringkat tanpa bayar apa-apa.

Semuanya percuma.

Jika anda telah dapat penjimatan pertama dan kedua di atas, takkan anda tak mahu kongsikan faedah penjimatan ini kepada isteri dan anak-anak anda, adik beradik, saudara mara dan rakan-rakan anda.
Kongsikan kepada mereka bagaimana mendapat penjimatan seperti mana anda.

Pada tahap ini, Tone Excel menawarkan pendapatan pasif setiap usaha anda mengajak orang lain turut sama berjimat.

Anda rujuk mereka menggunakan simkad Tone Excel, anda akan dibayar setiap topup yang mereka belanjakan selama mana mereka masih pengguna simkad Tone Excel.

Untuk lebih faham bagaimana Tone Excel membayar komisen topup kepada anda, apa kata anda pergi ke laman web saya yang menceritakan lebih detail tentang penjimatan ketiga ini di www.pendapatanpasif.net


Kesimpulan

Zaman sekarang semua orang nak jimatkan perbelanjaan. Al maklumlah nilai mata wang semakin kecil. Apa yang boleh kita buat, mungkin dua tindakan di bawah.

1. Jimatkan perbelanjaan
2. Tambah pendapatan

Kita mampu mengharungi apa jua cabaran ekonomi jika kita letakkan setiap rezeki pendapatan adalah ketentuan Allah.

Hilangkan rasa kebergantungan kita sepenuhnya kepada manusia kerana Allah telah sediakan dunia yang mempunyai pelbagai khazanah dan rezeki yang banyak untuk sama-sama kita rasai dan nikmati.

Semoga maklumat untuk post kali ini membantu sedikit sebanyak untuk anda membuat keputusan melakukan penjimatan dan memberi nilai terbaik setiap perbelanjaan anda.

Sekian. Terima kasih.

P/S: Sila tonton video penerangan saya untuk bagaimana anda boleh jimat belanja bil topup anda sehingga 50% sebulan DI SINI !

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *