Internet & Kehidupan

Body Spray Theraphy & Slimming - Ramai Yang Sihat Guna Produk Ini



Alhamdulillah...

Syukur kehadrat Allah kerana saya masih diberi kesempatan untuk berkongsi pada blog personal saya ini. Pada post kali ini, saya nak kongsi kepada anda salah satu sumber pendapatan saya berniaga di internet untuk niche produk kesihatan.

Siapa yang tak nak sihat kan ?

Kalau nak diikutkan sepanjang penglibatan saya dalam dunia perniagaan internet selama 3 tahun lebih ini, produk Body Spray Theraphy & Slimming adalah produk fizikal pertama yang saya jual melalui internet.

Maka wujudlah website jualan saya www.spraysihat.com yang hanya fokus kepada masalah badan berlemak walaupun banyak lagi manfaat untuk penyakit lain dari penggunaan produk ini.

Produk Body Spray ini telah mendapat komen positif oleh beberapa pelanggan saya. Ini menaikkan semangat saya untuk terus berkongsi manfaat produk ini kepada semua orang.


Antara Keistimewaan Body Spray Theraphy & Slimming


  1. Membakar lemak dengan PANTAS dan EFEKTIF
  2. Melagakan migrain dan sakit Kepala
  3. Menghilangkan sakit sendi dan bisa-bisa di badan
  4. Menghilangkan selulit dan rekahan kulit
  5. Mengatasi masalah kembung perut dan sakit perut
  6. Melancarkan peredaran darah dan lebih teratur
  7. Melegakan mual dan muntah-muntah
  8. Merawat kulit sensitif dan masalah kulit
  9. Membantu merawat masalah rendung
  10. Melegakan demam dan selesema
  11. Sesuai untuk penghidap penyakit gout
  12. Sesuai untuk aktiviti sukan dan lasak
  13. Sesuai untuk lelaki dan wanita
  14. Tiada lagi bau yang tidak menyenangkan
  15. Mudah di bawa ke mana saja


Setiap bahan yang diadun menjadikan produk ini dapat memberi banyak manfaat kepada ramai orang.

Antara bahan-bahan adalah Ekstrak Halia, Limau Purut, Gaharu Argan Oil, Lengkuas, Minyak Kelapa Dara, Zaffaran, Habbatus Sawda, Kulit Kayu Manis, Lada Hitam, Minyak Kayu Putih, Ejsrak Halia Bara dan Peppermint.


Testimoni-Testimoni Pengguna Produk

Rogayah @ Gaya Yaya

" Selepas menggunakan body spray ini... Sakit kepala saya pun dah ok.. Baunya pun menenangkan.. Dan perut saya yg dahulu buncit kini kembali ke asal.. Klu nak tahu perubahan nya cuba la try body spray... "


Hamizan @ Miezan Joy

" Alhamdulillah...masalah resdung berkurangan. Kalau tidak setiap hari boleh dikatakan MESTI bersin. Setelah guna produk ini saya tidak bersin lagi dan anak-anak yang menghadapi masalah yang sama dengan saya pun turut berkurangan hanya beberapa semburan "


Body Spray Ini Untuk Semua Orang

Ada beberapa testimoni lain yang telah membantu ramai pengguna produk ini mendapat manfaat kesihatan dari penyakit yang mereka hadapi selama ini. 

Untuk rujukan testimoni lain anda boleh layari laman web jualan saya yang saya nyatakan di atas tadi atau terus dapatkan maklumat dan promosi terkini tentang produk ini anda boleh klik LIKE Facebook Fanpage (Spray Sihat - Body Spray Therapy & Slimming)  saya sekarang !


Sekian dahulu perkongsian saya tentang salah satu cabang jualan saya di internet. 

Sampai jumpa lagi di lain post. Sekian. Terima kasih.


Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Instagram

© Internet & Kehidupan