Internet & Kehidupan

TERHAD ! Perisian IM Untuk Newbie

Hi dan salam hormat buat pengunjung blog ini. Kali ni saya nak berkongsi tentang software yang akan saya tawarkan ini.

Saya suka menggunakan perisian ketika melakukan kerja-kerja teknikal saya seperti membina laman web, melakukan pemasaran internet, mencari keyword dan sebagainya. Anda juga pasti suka kan kalau kerja-kerja anda dipermudahkan dengan bantuan perisian ataupun software khasnya yang berkaitan dengan pemasaran secara online.
Perisian dapat membantu mejimatkan masa anda dari 50% ~ 90% dari masa kebiasaan yang anda laburkan. Saya pernah kongsikan link untuk tools berkualiti dan percuma untuk bisnes internet anda pada post lepas. Sila baca di sini.

Buat julung kalinya saya berbesar hati ingin berkongsi sesuatu yang percuma lagi khas buat newbie di luar sana. Saya tidak menjanjikan sesuatu yang terbaik tetapi sekurangnya ia dah dapat menjimatkan kos pelaburan anda yang bakal anda laburkan setelah berkecimpung secara serius dalam pemasaran internet.

Untuk pengetahuan anda, perisian yang saya kongsikan ini masih saya gunakan dan pada mulanya saya nak jual sahaja perisian ini tetapi memandangkan hati saya tergerak kepada 'berkongsi je lah' kepada rakan-rakan online lain.

Saya akan kongsikan 8 perisian IM untuk meningkatkan trafik dan seterusnya menambah jumlah subscriber senarai email anda kelak. Sila lihat perisian ini...











Kesemua perisian di atas, saya tawarkan terhad untuk beberapa kuota sahaja dan akan ditutup setelah kuotanya mencukupi. Kalau anda sempat ....




Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Instagram

© Internet & Kehidupan