Internet & Kehidupan

Strategi Wang satu keperluan era ini atau pun tidak ?

Hi...apa khabar ? Terima kasih kerana sudi baca post saya.


Baiklah...Saya ingin berkongsi kepada anda tentang strategi wang yang saya fikir ramai orang perlu pelajarinya.

Mengikut kajian 90% daripada rakyat sesebuah negara mengalami masalah kewangan. Ingatkan bila dapat gaji sampai RM5000 dah cukup dah tetapi makin banyak dibebani hutang. Daripada populasi 90% inilah yang tak cukup duit nak pergi haji, tak cukup duit nak kawin, nak beli kereta mewah dan sebagainya (hajat dihati tu macam-macam). Saya pasti anda pun tergolong dalam golongan ini.

Saya pernah mengalami masalah kewangan yang serius sampai perlu tebalkan muka pinjam sana pinjam sini (tapi tak lah sampai pinjam Ah Long). Makan cuma Magg** je. 

Kebanyakannya apabila kita terasa dah terdesak mulalah fikiran rasa tak tenang tambahan bila sampai tengah bulan. Mulalah muka masam  sebab asyik fikirkan duit dalam akaun bank dah berkurang dan banyak bil-bil yang masih belum di lunaskan lagi nih.

Kemudian perasaan tertekan mula datang dan mulalah mengatur strategi bagaimana nak tambah pendapatan sampingan. Biasalah apabila dah terdesak maka tiada rasionalnya keputusan tu. Masuklah mana-mana skim, MLM dan sebagainya dengan harapan boleh selesainya masalah kewangan tadi. "Buaya" yang tunggu masa nak "NGAP" golongan dalam 90% tadi menaburkan janji bagaimana nak menjadi kaya cepat.

Jika diberi pilihan golongan yang mana yang anda pilih diantara 90% atau 10% ? 





CADANGAN PENYELESAIANNYA

Seorang Jutawan dari Singapura bernama Abang Abu (sempoi jer orangnya tetapi dah jutawan) dan Internet Marketer yang berjaya dan cukup dikenali di Malaysia bernama Ammar Zahar (muda lagi orangnya).


Apa yang akan dikongsikan oleh Abang Abu adalah beberapa strategi bagaimana menjadi jutawan dengan cara memahami apakah konsep permainan wang yang dimainkan oleh orang kaya yang menyebabkan mereka terus menjadi kaya. Idea yang didedahkan adalah teknik rahsia yang perlu orang lain tahu bahawa semua orang berpeluang menjadi jutawan.


Antara MODUL yang akan diajarkan nanti adalah seperti di bawah :-


1] MINDA WANG
2] KOMPAS WANG
3] X-RAY WANG
4] MAGNET WANG
5] ENJIN WANG
6] HIGHWAY WANG


Jika dilihat pada modul tu pun dah menunjukkan kelainan dan menjadi satu suntikan untuk memecahkan apakah maksud modul-modul itu.


Untuk pengetahuan Abang Abu bukan calang-calang orang. Kalau anda nak tahu beliau pernah mendapat pengiktirafan istimewa daripada Perdana Menteri Singapura.


Malah Abang Abu juga dah masuk TV3, ASTRO Awani memperkenalkan program terkenal beliau, iaitu program Simpan Challenge dan yang baru-baru ni bersama Dato' Maznah dan Irfan Khairi mempromosi Program 3K.


Program ini BUKAN.....


a) berkaitan dengan online business.
b) strategi main 'kutu' dengan kawan-kawan anda.
c) program skim cepat kaya.
d) program letak duit, lepas tu besok duit beranak pinak.
e) benda-benda merepek !


Kerana ini adalah satu kursus yang mengajar anda, mendidik anda bagaimana nak bebas dari masalah hutang, seterusnya menjadi kaya dengan teknik yang betul, teknik yang digunakan oleh orang-orang kaya.


MASA UNTUK BERUBAH


Setiap orang mempunyai kelayakan untuk menjadi seorang yang bebas kewangan kerana kita semua dilahirkan sebagai JUARA. Sekiranya aliran kewangan kita adalah dengan cara yang betul maka semua menjadi tidak mustahil bahawa anda akan berjaya melangsaikan hutang kad kredit, hutang dengan kawan-kawan, keluarga dan sebagainya serta dengan bank-bank.


Apakah perancangan masa depan anda untuk mencapai kebebasan wang ?
Anda dah bersedia ?




Maklumat lanjut sila klik di sini -----> STRATEGI WANG  


Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Instagram

© Internet & Kehidupan