Internet & Kehidupan

Betul ke "TOYOL" ni bahaya ?

Selamat sejahtera dan salam;

Jarang sekali aku nak kongsi info kat blog-blog nie.Agak lama juga tak berkongsi idea di blog ni. Mungkin aku ni malas nak berblog kot atau tiada idea untuk dikongsikan. Teringat aku kisah ketika budak-budak dulu ketika file tahyul pada tahun 80-an yang cukup menyeramkan. Salah satu filem yang agak top adalah pada masa tu.Pelakonnya aku dah tak ingat tapi berperanan sebagai "Bachok".

"Bachok.....Bachok....Bachok....Mari sini Bachokkkkkk..."

Eeeee...seramnya masa nengok filem masa kecil dulu.Ada sesiapa boleh bagi komen dan kongsi pasai filem tu.Aku search di YouTube takde lah pulak. Tapi jom layan jap lagu nyanyian dari arwah Sudirman bertajuk TOYOL.



Baca sedikit info mengenai Toyol di sini - KLIK DI SINI


Mungkin ada yang beranggapan toyol yang jahat je. Nantikan post saya untuk toyol yang baik pulak.


Jumpa anda di blog post yang seterusnya.......

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Instagram

© Internet & Kehidupan