Internet & Kehidupan

Kejadian Seram di Wad ICU

Apa yang akan dibaca nanti merupakan kisah seram yang tak berapa nak seram.Alahh...bacal je lah....


Kisah ini bermula di sebuah hospital...........


Salah sebuah katil di dalam bilik ICU sebuah hospital ternama kerap mengalami kejadian pelik.. Setiap pesakit yang ditempatkan disitu pasti akan meninggal pada satiap hari Jumaat pagi tanpa mengira umur, jantina atau tahap kesihatan mereka.. Perkara ini sangat membingungkan para doktor... Lalu para doktor memutuskan untuk memantau katil tersebut...

Apabila tiba hari Jumaat yang berikutnya... beberapa doktor bersiap sedia untuk mengenal pasti penyebab kepada kematian di katil tersebut. Seorang pesakit lelaki sedang tidur di katil misteri.

Masa berputar... pukul 08:00am.. 08:30am sehingga jam 9.00 am... tiba-tiba...... Pintu bilik ICU itu terbuka.... Kemudian masuklah Makcik Bedah.... Seorang pekerja sambilan sebagai pencuci yang hanya bertugas setiap hari jumaat.. Masuk... mendekati katil keramat tersebut... dan terus mencabut soket elektrik untuk alat bantuan pernafasan pesakit tersebut dan menggantikannya dengan 'plug vacum cleaner'nya...


Itu jer lah kisahnyer.....Kenapa korang ingat kisah seram ker.Ala cuma lawak jenaka jer.CERIAKAN HARI MU.SENYUMLAH.


Kisah seterusnya akan menyusul....Byeeeee.....




Surah Al-Asr :-
"Demi masa.Sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian.Kecuali mereka yang beriman dan beramal soleh.Dan berpesan dengan kebenaran.Dan berpesan-pesan dengan jalan yang sabar".
  1. Awak pernah makan kuih kasut tak??katak_ayu nak bagi kuih raya kasut high heels lagi..huh..aku punya la xcited nak baca cerita seram nie..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Kuih kasut...Wah pelik tu.Hantar lah sini.Boleh makan bila bukak posa nanti.Jgn marah aaaaa....Senyumlah.(Memang sentiasa senyum pung).Cerita yg lagi bengang akan menyusul.

    ReplyDelete

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Instagram

© Internet & Kehidupan