23 April 2018

"Superman" kan Jualan Anda Dengan Panduan SuperBot Marketing

"Pergh...tajuk post pun tah macam apa tah."

Hehehehe....minta maaf lah kalau saya buat anda berjaya masuk ke blog saya ini. Saya cuma ingin berkongsi ilmu kepada anda secara jujur bagaimana cara anda boleh "Superman" kan jualan anda menggunakan SuperBot Marketing.

Mungkin anda membaca post blog ini sebab anda memang mempunyai bisnes anda sendiri tetapi anda menghadapi masalah untuk meningkatkan jualan berganda secara auto pilot menggunakan kaedah zero cost marketing.

Berapa cepat anda boleh tingkatkan jualan menggunakan SuperBot ini nanti, anda baca setiap perkongsian saya pada perenggan-perenggan di bawah.

Sila baca sampai habis yer !



SuperBot Marketing - Rahsia Jualan Turbo Secara AutoPilot

BOT - ia adalah singkatan dari perkataan ROBOT. Fungsi robot adalah untuk membantu menyenangkan kerja pemasaran usahawan. Ia adalah 'aplikasi program' yang mengautomasikan proses kerja online sama ada untuk perniagaan atau lain-lain tujuan.

Contoh yang biasa orang guna seperti chatbot mudah yang berfungsi “talk & reply message”

Jika anda seorang usahawan, inilah masanya untuk mengetahui fungsi BOT dalam perniagaan anda. Biar robot yang buat kerja pemasaran bisnes anda.

Sekarang biar saya kongsikan kenapa anda perlu "Superman" kan jualan anda dengan satu produk yang cukup power bernama SuperBot Marketing yang baru dilancarkan oleh usahawan internet sepenuh masa iaitu Coach Fahmy Adam.

Fahmy Adam adalah seorang pakar dalam pemasaran online menggunakan zero cost marketing. Produk terbaru keluaran syarikat beliau ini akan melajukan jualan anda secara autopilot.

Kenapa saya gunakan perkataan "Superman" sebagai headline di post blog saya ini ? Ini kerana integrasi applikasi sosial media seperti FB Messenger, WhatsApp dan Telegram telah disatukan dalam satu platform di mana ia menyenangkan kerja berinteraksi dengan pelanggan anda TANPA perlu sentiasa mengadap laptop dan smartphone. Bahasa mudah yang saya boleh gunakan di sini ialah anda boleh "TURBO" kan jualan anda secara AutoPilot menggunakan SuperBot Marketing ini.

Untuk pengetahuan anda, perkataan "Superman" yang saya gunakan pada post ini melambangkan kepelbagaian kuasa yang digunakan untuk membantu usahawan menyelesaikan masalah kerugian dan ia mempunyai kekuatannya tersendiri.

Saya membuat pendekatan tentang SuperBot Marketing yang berfungsi membantu para usahawan mempercepatkan jualan secara autopilot. Apa yang penting adalah teknik yang diajar menggunakan teknik zero cost marketing. Sejauh mana kekuatan produk SuperBot Marketing, sila baca post ini sampai habis yer !


Kenapa Anda Perlukan SuperBot Marketing ?

Saya berikan 5 SEBAB kenapa anda perlu menggunakan SuperBot Marketing ini untuk perniagaan anda.

1) Bayaran Kos Staff  Bagi Kerja Marketing

Bila sudah ada progress dari aspek marketing sudah tentu terpaksa hire staff untuk counter banyak mesej prospect. Ini berlaku bila masih reply manual sedangkan kita boleh jimat kos dengan banyak 'bot' yang memudahkan kerja marketing 24 jam.

2) Tak Tahu Nak Automasikan Bisnes

Kebanyakan usahawan newbie masih melakukan semua jenis kerja baik dari aspek production, buat marketing, layan order, packing produk dan delivery postage. Ini bermakna c.e.o (chief everything officer) akan mudah exhausted penat dan tak sempat reply banyak mesej prospect yang berpotensi.

3) Mudah Hilang Mood

Adakalanya kita terserempak dengan mesej pelanggan yang kurang enak menyebabkan mood terjejas dan ini takkan sama sekali berlaku pada 'bot' kerana mereka memang efisien sepanjang masa tanpa
sakit atau perlu bercuti. Sedangkan usahawan boleh berehat dan focus perkara lain yang lebih produktif tanpa perlu terjejas mood.

4) Kombinasi 3 Applikasi Popular Pada Satu Harga

Integrasi Facebook Messenger, Telegram & WhatsApp telah dijadikan satu pakej harga dan memudahkan anda untuk menguruskan chatBot dengan pelanggan secara autopilot. SuperBot Marketing juga boleh hantar mesej berjadual kepada pelanggan anda seperti mana fungsi Autoresponder dalam pemasaran emel. Amat rugi jika anda tidak memilikinya jika anda ingin turbo kan jualan anda secara autopilot.

5) Open Rate ChatBot Lebih 50% Berbanding Emel

Mengikut kajian Financial Review bahawa chatbot mempunyai kadar open rate tertinggi berbanding email. Ini bermakna email sudah tidak lagi 'relevan' seperti dahulu kerana banyak fungsi lebih power dilaksanakan oleh bot yang lebih pantas + automatik. SuperBot Marketing akan mendedahkan cara bijak menggunakan applikasi chatbot untuk 'turbo' kan jualan secara autopilot.


A.I (Artificial Intelligence) - Teknik Pemasaran Masa Depan

Saya amat terkejut dengan pendedahan yang terdapat dalam SuperBot Marketing. Ia menyentuh tentang teknik jualan masa depan yang mungkin kita sebagai usahawan di Malaysia kurang pendedahan tentang teknik ini.

Inilah usaha yang didedahkan oleh saudara Fahmy Adam dari produk terbaru beliau ini demi membantu usahawan tempatan agar memandang lebih jauh tentang teknik menjual. Bukan biasa-biasa teknik pemasaran yang beliau dedahkan kepada anda. Anda pasti teruja untuk SuperBot Marketing ini.

A.I sudah semakin berkembang. Tidak boleh diendahkan. Dunia perniagaan sudah mengalami revolusi yang pesat sehingga boleh menjejaskan business model lama.

Sebagai contoh industri teksi sudah terancam oleh Uber dan Grab yang mengaplikasikan AI dalam mobile apps mereka. Begitu juga industri hotel konvensional terpaksa bersaing dengan AirBnB yang mempunyai tawaran penginapan lebih menarik secara peer to peer (p2p) terutamanya yang menawarkan servis sewa penginapan murah di condominium mewah serta lebih user friendly. Ini bermakna market sudah semakin terbuka, decentralize dan hampir kepada bebas monopoli.

Semua teknologi AI ini sudah ada dalam aplikasi perniagaan dalam pelbagai industri. Berkemungkinan bot akan mengambil alih tugas dan kerja manusia maka adakah anda sudah ready dengan trend masa depan ini ?


Masa Untuk BERTINDAK !

Zaman berubah, teknik pemasaran turut berubah. Sebagai usahawan yang ingin kekal dalam bisnes perlu mengikut arus kaedah pemasaran yang terkini dan pantas. Jika anda dapat miliki SuperBot Marketing ia membantu menyenangkan kerja-kerja pemasaran anda secara autopilot dan yang penting melajukan jualan anda.

Jika anda berminat untuk dapat maklumat lanjut produk ini, sila lihat di www.SuperBot.my sekarang !  

Harga untuk produk ini masih dalam harga pengenalan. Ia agak berbaloi ketika saya menulis artikel ini. Anda boleh dapatkan sekarang sebelum harga dinaikkan oleh Tuan Fahmy Adam. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Sekian. Jumpa lagi untuk post yang seterusnya. Insyaallah.



Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *