02 October 2017

Bisnes Affiliate dari Sistem Jualan Pro 3.0



Salam hormat dan terima kasih kerana sudi singgah blog saya ini.

Kali ini saya ingin berkongsi kepada anda tentang satu sistem jualan pro 3.0 yang akan membantu anda menjana pendapatan secara automatik.

Kebanyakan saya lihat para peniaga affiliate atau agen affiliate  menghadapi konflik untuk mempraktikkan teknik pemasaran bagaimana yang efektif untuk menghasilkan jualan.

Saya yakin anda mungkin telah menyertai pelbagai program afiliate dan merasa terlalu ghairah untuk mempromosi link affiliate tetapi tidak tahu bagaimana caranya. Betul tak ?

Maafkan saya jika saya serkap jarang.

Saya juga mempunyai pengalaman seperti anda di mana sukar untuk fokus pada produk apa untuk saya promosikan. 

Sebelum ini cara pemasaran yang saya gunakan main hentam ajer dan tembak iklan ikut nasib. Kalau kena, kenalah !

Rupanya cara pemasaran saya adalah salah. Saya akui sebenarnya teknik pemasaran online yang berkesan perlu dipraktikkan mengikut langkah-langkah yang bersistematik.

Kita perlu merancang terlebih dahulu sebelum kita mempromosi link affiliate kita.

Seterusnya saya ingin berkongsi kepada anda tentang kelebihan yang terdapat dalam Sistem Jualan Pro 3.0 ini.




Kelebihan Sistem Jualan Pro 3.0


Terdapat 3 kelebihan yang saya boleh kongsikan istimewa kepada pembaca blog saya ini.


1) Sistem Jualan Fully Automatik

Saya telah menyertai Sistem Jualan Pro (SJP) ini sejak pengasas sistem ini iaitu Tuan Rahman Basri  sejak dari SJP 2.0 lagi.

Ketika saya mula mempromosi link SJP 2.0 saya, alhamdulillah sistem ini telah berjaya mengembalikan modal saya tidak sampai dalam tempoh seminggu sahaja.

Saya amat terkejut sebenarnya dan bermula dari situ saya mula yakin bahawa sistem ini bakal membantu anda menjana pendapatan juga.

Pada pandangan saya sistem SJP 2.0 tidaklah sepenuhnya berjalan secara automatik kerana pada permulaannya saya perlu melakukan beberapa setting mengikut tutorial yang sistem SJP 2.0 sediakan.

Melalui Sistem Jualan Pro 3.0 (SJP 3.0), saya boleh katakan semuanya dilakukan secara automatik. Anda hanya perlu mempromosi link affiliate SJP 3.0, kemudian menunggu komisen masuk ke dalam akaun bank anda. Menarik bukan !


2) Komisen TANPA Batasan

Anda berpeluang menggandakan komisen anda di SJP 3.0 melalui marketplace tersendiri dari sistem ini.

Jika anda menyertai SJP 3.0 ini, anda layak untuk menjual pelbagai produk fizikal dan digital yang terdapat di sana dan mula menjana pendapatan affiliate dari niche anda sendiri. Ini bakal mengujakan anda kelak.

Gambar di bawah adalah contoh produk yang boleh anda jual di marketplace dari Sistem Jualan Pro 3.0.




3) Support Group Mantap Dari Founder


Anda tak perlu khuatir untuk merungkai segala permasalahan tentang sistem ini kerana pengasas Sistem Jualan Pro ini sendiri iaitu Tuan Rahman Basri telah menyediakan support group khas untuk anda.

Beliau sendiri yang akan menjawab segala persoalan anda.

Segala tutorial khas kepada ahli berbayar telah disediakan di sana.


Kesimpulan

Bisnes affiliate tetap menjadi pilihan ramai usahawan online. Tidak dinafikan terdapat banyak platform program affiliate di Malaysia disediakan untuk anda.

Kita hanya perlu memilih program affiliate yang mana mempunyai kredibiliti dari segi keyakinan pelanggan.

Bagi saya pengasas Sistem Jualan Pro (Tuan Rahman Basri) merupakan usahawan yang mempunyai kepakaran dan integriti dari setiap peluang yang beliau sediakan.

Dari sudut pembayaran komisen, beliau sangat amanah dan  komisen akan dibayar sekiranya anda berjaya membuat jualan.

Jika anda ingin menyertai Sistem Jualan Pro 3.0 ini, anda boleh terus DAFTAR dan mula selongkar kebenaran yang saya cuba kongsikan pada post saya ini.

Semoga jumpa lagi pada post yang lain. Insyaallah.

Postingan Terkait

No comments:

Post a Comment

Sila lontarkan komentar anda. Terima kasih.

Formulir Kontak

Name

Email *

Message *